Posledné recenzie (2 531)
Sly (2023)
Sly mluví o tom jak přežít... život. I když je to hodně špatný. To není vlastně nic nového, dělal to v Rockym i v Rambovi. Tady tomu dávají kontext jeho kamarádi, rodina i pár dalších. Dokumentu nechybí zajímavosti, které někdo zná a někdo ne. Že finální monolog z prvního Ramba - "Kde mám kurva nohy?" - psal Stallone jsem nevěděl. Je to zkratkovité, vyhýbá se to zásadním kontroverzním tématům, ale je to úderné a rychle to odsýpá. Dokument plný pochyb až filozofování. Má to i drobné dějové oblouky jako je odpouštění otci a stěhování se z domu. Koukalo se na to moc dobře.
Jedeme na teambuilding (2023)
Říkal jsem si že dnešní česky humor nechápu, ale on to je částečně rumunský import! Podivné karikatury snažící se o satiru bloudí odnikud nikam a chrlí ze sebe nesmysly. Kotek jediný má zajímavou postavu a v poloze sebevražedného věřícího se vyžívá. Chaotický závěr o výplatách a nalezeném štěstí v igelitu šokuje. Nejzábavnější v tom hnoji byli Brňáci.
Opičí človek (2024)
MONKEY MAN! MONKEY MAN! MONKEY MAN! MONKEY MAN! Krvavá akční rubačka s mystickým intermezzem a decentním politickým podložím. Dev Patel si napsal, zrežíroval a protrpěl hlavní roli v srdečním projektu o pomstě. Čistka původních obyvatel z důvodu stavby továrny (asi na sušenky) pěkně rezonuje, ale audiovizuální kabátek posouvá netradičně vyprávěný tradiční příběh na novou úroveň. Kontaktní bitky střídající úhly pohledu z vlastních očí, našlapaná honička přeplněnými ulicemi, pot a krev, řez sociálními skupinami od úplného spodu nahoru. To vše krásně uvozované pohádkou o Hanumánovi. Režijně nečekaně vyzrálé dílo.
Posledný denníček (91)
Trust no one...
Fincher hraje na jistotu...