Posledné recenzie (693)
Bábovky a plechovky (2022) (relácia)
V první řadě je to nuda. Velká nuda. Jasně, inspirace v Top Gearu se nezapře (což ale dělá hodně dalších automagazínů). Tedy do tý míry, že pořad o autech nemusí bejt jen hromada technickejch výrazů, trocha ježdění po "uzavřené komunikaci" (no jasně, tvl), epileptiky dráždící střih záběrů za burácení noname pseudometalový hudby a žvanil, co u toho všeho idiotsky mává rukama. Pokud Prima chtěla pojmout pořad jako "magazín pro ženy o autech", je otázka jestli takováhle forma fakt nějaký ženy zaujme. Pokud to chtěli dělat "pro chlapy, co rádi koukaj na auta a pěkný ženský", měli to nechat moderovat pěkný ženský. Každopádně to ale měli svěřit scénáristovi a řežisérovi, co nebudou dělat z ženskejch blbky a kteří vědí co dělaj. A ne dva "všeuměly", co vlastně dohromady neudělaj nic pořádně. Takže jak už jsem psal na začátku - výsledkem je nuda, dávkovaná po půlhodině a rádně proložená reklamou.
Případ Stodolovi (2024) (seriál)
Na můj vkus moc rozvláčný, za každou cenu "investigativní" (takovým tím typickým způsobem "investigativců z Novy") a ukecaný. O Sodolovi mi úplně stačil jeden díl série Bez lítosti. Tím ale nechci nijak zpochyňovat hrůznost činů obou manželů, hodnotím jen provedení serálu.
Kosmonaut z Čech (2024)
Nadšení některých ostatních diváků nesdílím. Buď jsem čekal něco jinýho nebo mi tahle vztahovka zrovna prostě nesedla. Ale musím ocenit casting: jednak za výběr Carey do role Lenky. Ta snad i v "civilu" má ve svým xichtíku vestavěnej výraz "chudinky, co sbalila chlapa, kterej nechtěl bejt popelář, ale kosmonaut a místo aby přišel ve štyry z práce domu, tak rači vodletěl někam do hajzlu. Beze mě. A si ještě tam klidně žvaní s nějakým pojebaným pavoukem, kokot jeden". No a pak tam byl ještě Petr Koothrappali a T613.
Posledný denníček (1)
Vocode ???
Deníček? Na co? Na prd.