Obľúbené filmy (9)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
V ako vendeta (2005)
Hviezdny prach (2007)
Konečně dobrá fantasy pohádka, na kterou se člověk podívá rád i více než jedenkrát. Příběh pěkně odsýpá, díky dobrým hercům, doprovodné hudbě a vtipným hláškám jsem se vůbec nenudil a na konci si říkal, že to klidně mohlo ještě chvíli pokračovat..
Interstate (2002)
Piaty element (1997)
Vampire Hunter D (2000)
Jedno z nejlepsich anime, co jsem videl... Vlastne... Zatim je u me uplne na vrcholu.