Obľúbené filmy (10)
Svätá krv (1989)
Hodiny (2002)
Golfová palica (2004)
slova jsou jenom bubliny
Blade Runner (1982)
Piano (1993)
Andalúzsky pes (1929)
Spiklenci slasti (1996)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
sedmikrásný klenot s naprosto uchvatným koncem. a nejupřímnější film, jaký jsem kdy viděl.
Den cvoka (2002)
Snowtown (2011)
zapomeňte na na pushera. zapomeňte na drive. vlastně na nicolase refna zapomeňte uplně. zapomeňte na zrůdu. zapomeňte na malicka. zapomeňte na zabití jesseho jamese zbabělcem robertem fordem. zapomeňte na kynodontas... .. a vítejte ve snowtownu. v místě, které vás svým zlem rozloží na atomy tak, že se již nikdy nevrátí do původního stavu. top 20.