Obľúbené filmy (9)
Amélia z Montmartru (2001)
Gladiátor (2000)
Forrest Gump (1994)
Hviezdny prach (2007)
Statočné srdce (1995)
Láska nebeská (2003)
V úlohe Mony Lízy (2000)
Tak tento film mi přímo učaroval, jde o to, že to není typická nacukrovaná komedie, všechno je tak nějak... REÁLNÉ... Je to první film u kterého mi vůůůbec nevadí, že má otevřený konec... dokonce by mě snad i mrzelo kdyby to skončilo nějakým nahraným happyendem... zápletka je jednoduchá, ale o to lepší :) No zajímavý, výborný, srandovní, smutný, opravdový film, víc nevím co říct... :)