Obľúbené seriály (10)
Kravaťáci (2011)
Z tohohle seriálu jsem opravdu hodně nadšená. Je to vtipné, je to chytré, má to spád, výborné dialogy a obsazení. Některé díly si pouštím i víckrát, a to se mi jindy nestává.
Zúfalé manželky (2004)
Sherlock (2010)
Teória veľkého tresku (2007)
Láska bolí (2011)
Příjemný seriálek s dobrým obsazením. I když je jen o vztazích, tak na rozdíl od konkurence vůbec nesklouzává k vulgaritě. Jen mě malinko překvapuje, že postava, která by měla být hlavní, se v každém díle objeví maximálně na 5 minut. Po druhém díle je to zatím na 80%, baví mě to budu sledovat dál. Edit: tak po čtvrtém díle zvyšuju hodnocení na pět hvězd, astronauti neměli chybu :)