Obľúbené seriály (9)
Frasier (1993)
Jistě, pane premiére (1986)
Jistě, pane ministře (1980)
Na zdravie (1982)
Na zdraví se od ostatních seriálů liší velkou rozmanitostí jednotlivých postav, každá je jiná a přesto nikdo nemá navrch nad ostatními. Každý je někdy nahoře a někdy dole. Nové postavy pomalu přibývají, některé starší zase mizí a jiné se objeví jen párkrát během každé série. Charakterové vlastnosti postav jsou rozdány od začátku a nestane se tak, že by se některá z postav z ničeho nic změnila jako mávnutím kouzelného proutku, jen proto, aby se to hodilo do dalšího dílu. Naopak s charakterovými vlastnostmi se váže i způsob myšlení a celkový pohled na svět, například: "Nechápu, jak někdo může celé dny trávit v hospodě. Třeba včera tu vedle mě někdo seděl přes jedenáct hodin". Promyšlenost celého děje jen potvrzuje řešení některých strastí napříč sériemi.
Mr. Bean (1990)
Gumkáči (1985)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Malá Dorritka (2008)
Přestože se jedná o další zfilmovaný román Ch. Dickense, tentokrát je pojat jako seriál a vše zde má dostatek prostoru, aby mohlo dokonale vyniknout. Knihu jsem nečetl (zatím :), ale i přesto v tomto seriálu vidím typické velmi propracované a podstatně odlišné charaktery, které jsou k danému autorovi neodmyslitelné. Na celý seriál mohu jen pět chválu, neboť od kulis přes hudbu až po výběr herců je vše vynikající.