Obľúbené seriály (10)
Mestečko South Park (1997)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Ally McBealová (1997)
Seriál jsem si oblíbil hlavně kvůli Lucy Liu a Downeymu. Pak ještě díky znázorňování představ hlavní hrdinky, toto se mi líbilo i ve Scrubs.
Lucky Louie (2006)
Hviezdna brána (1997)
Muž hledá ženu (2015)
Seriál postavený na outsiderovi, který se snaží najít holku. Proč se mi seriál líbil? Asi proto, že jsem se v něm dokázal lehce najít a že každý díl dokázal vtipně přehnat seznamovací/vztahové situace (např. scéna s krizovým štábem o tom, co napsat do smsky vs. dick pic, byla dokonalá).
Odbor městské zeleně (2009)
Po páté sérii musím změnit hodnocení na pět hvězd, ikdyž je první sezóna u slabších třech. Pak se to ale konečně rozjede a začne se dávat více prostoru vedlejším postavám, které se mi líbí víc než hlavní Leslie. Mezi ně patří především Ron, Andy a April.
Pokémon (1997)
Ikdyž nejsou dialogy zrovna nejsilnější stránka tohoto seriálu, jsou pořád o dost lepší jak většina dnešní produkce pro děti. Navíc jsou i často vtipné. K tomu roztomilý Picachu a neuvěřitelně odhodlaný Ash stát se mistrem Pokémonů. PS: nejlepší díly jsou ty s Charizardem :)