Posledné recenzie (1 080)
Ďáblova hodina (2022) (seriál)
Teeeda, parádička, takhle po DARKu či minisérii Těla. Ze začátku mi to šlo trošku do hororu, s těmi prvky, synem, i názvem série, ale časem to vykrystalizuje do nebeských i mimo-chápacích výšin a na konci mám o čem zase přemýšlet... Na konci vše poměrně důstojně vysvětleno, ale krůček do další série tu je taky..Takže snad se jí dočkáme! *8,5/10
Volavka (2022) (seriál)
Naprostá nervy-drásající symfonie dvou hl. herců. Do druhého dílu to bylo ještě takové oťukávání, v pohodě a na cajk. No jak se začínala dvojka protagonistů seznamovat, byl jsem víc a víc zařezanej do gauče a nemohl se nadechnout.. Nevěřil bych, že mě takto odrovná zrovna tenhle výtečně napsanej a zrežirovanej kousek. A Raye Liotty je škoda, rád jsem ho vždy viděl i v menších rolích, se dokázal předvést. 9/10
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Majstrštyk od kterého jsem se nemohl odtrhnout...Toliko chvály a všechna je opravdu zasloužená.... Prachy jsou vždy na prvním místě... Díky Marty! This is Cinema! 9/10