Obľúbené seriály (10)
Mestečko South Park (1997)
Todle se prostě povedlo. Animovaný seril, který se tvrdě trefuje do problémů americké společnosti. Pokud pominete tisíce sprostých slov a podíváte se děj s odstupem, zjistíte, že i taková je dnešní Amerika. První tři série leze označit za vyborné, ale další už jen nadprůměrné. Jinak bych musel dát za 5 hvězdiček. Zabili Kennyho, no.... no.. a?
Akty X (1993)
Muldra se Sculiovou jsem si zamiloval. mysteriózní seriál, řešící Akta X, tedy případy nevysvětlitelných jevů. Dokoukal jsem prvních sedm serií, z toho první čtyři patří mezi to nejlepší. Postupem času však originalita jednotlivých dílů opadá. Ještě bych chtěl vyzdvihnout závěry jednotlivých dílů, které často končí smířlivě a sám divák neví, jak na tom doopravdy je
Vlak detstva a nádeje (1985)
Ženatý so záväzkami (1987)
Česká soda (1993)
Jistě, pane ministře (1980)
Politiku já rád a politickou satiru ještě raději. Když se k tomu přidá výborný britský humor, tak není co vytknout.
Chalupári (1975)
Nezvestní (2004)
Šiki (2010)
Another (2012)
9/10. Naprostá spokojenost. Solidní děj, úžasná hudba, krásné anime a kvalitní hororové scény. Jen ten konec má do plných daleko, zejména nebyla vysvětlena základní premisa, která by navazovala na událost, která se stala před šestadvaceti lety.