Obľúbené filmy (5)
Zlodeji bicyklov (1948)
Hlava nehlava (2006)
Tohle je doslova úchylné a briliantní dílo v jednom. Vidím v něm naprosto jasně Murphyho tvorbu. Už i jen tím, jak se postavy podobají postavám z Glee nebo jaho typickým humorem. Po tohle filmu jsem si ho šíleně oblíbila. Nevěřím, že to celé je pravda, protože jsem si četla o Burroughsovi, ale to vůbec není podstatné, protože ten film má poselství a má duši. Smysl není zabavit lidi, ale ukázat jim, co ještě neviděli. Murphy perfektně poskládal smutné a humorné scény za sebe a ta hudba... úžasné!
Stiahni ma do pekla (2009)
Vreskot 4 (2011)
Tohle pokračování je pro mě velikým překvapením! Ještě minulý týden jsem o "Vřískotu" věděla pouze díky sérii Scary Movie, ale když vyšla 4, tak jsem si řekla, že to musím vidět a tak jsem si stáhla a shlédla i předchozí 3 díly. Ovšem musím uznat, že až tady tento mě pořádně vtáhl do děje. Samozřejmě se zde stále omývá příběh z originálního 1. dílu a v podstatě je mu i docela podobný, ale ve výsledku, je naprosto odlišný (tak teď nevím, zda mě někdo pochopil..). Každopádně musím pochválit obsazení Hayden, která byla úžasná a také nekonečné hlášky drsné Gale Weathers. Pokud by si film udržet kvality, tak bych se vůbec nezlobila za Scream 5.. :)