Obľúbené seriály (8)
Červený trpaslík (1988)
Futurama (1999)
Miesto činu (1970)
Bratstvo neohrozených (2001)
Okresný prebor (2010)
Popravdě jsem nevěřil, že to bude až tak dobrý. Pavel Kikinčuk v roli pokladníka Slavoje Houslice se mi opravdu líbil. Čestně