Posledné recenzie (895)
Homár (2015)
Tak nic. Ani na podruhé jsem to nepobral. Celkem top mluvící hlavy, ale scénář je přesně to, co by se dalo nazvat artová rohypnoliáda. Prostě mám úplně jinou medikaci, než tenhle Yorgos. Na existencionální minfucky jedině Lynch. A humr je fešné zviřátko. Mimochodem.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Takže jsou ty henté, oné Slunovrat. Přežili jsme dvě nové Vánoční pohádky na ČT. Tahle je třetí a na Netflixu. Nebudu to protahovat. Je to blbější než obě výše zmíněné, ale asi to bylo o dost levnější. Doufám. Pokud je TOHLE začátek ságy, tak to bude epický úspěch. Asylum na tripu.
Hrabě (2023)
Chicht..to se mi u Draculy ještě nestalo. Ani když byl z Bronxu.
Posledný denníček (11)
Není sebemenších pochybností o tom, že všechno je v nejlepším pořádku.
Ano...