Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Čistá duša (2001)
Mechanik (2004)
Osudový dotyk (2004)
Memento (2000)
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Super komédia, pri ktorej sa smejem skoro celý čas. Je jedna z mála, ktorú môžem pozerať stále. 5*