Posledné recenzie (330)
Poliš z obchoďáku 2 (2015)
Trápna hovadina, no smial som sa. Nechápem, keďže pri podobných komédiách to vypínam už po pár minútach. Podľa mňa lepšie než jednotka, no asi záleží od nálady pri pozeraní a po slabučkej jednotke som nič dobré nečakal, skôr opak. Čiže príjemné prekvapenie. :)
Nezahrávaj sa s ohňom (2012)
To snáď nemysleli vážne, tento film. Zopár top hercov v takomto odpade, nechápem. Od začiatku bolo vidieť slabučké herecké výkony, až na pár výnimiek, ktoré boli podpriemerné. Potom čím ďalej, tým viac chýb, nereálnych vecí, odfláknutých detailov, až nakoniec som to nedopozeral, teda dopozeral ale musel som to pretočiť dopredu. Pripadalo mi to akoby to natočil 10 ročný chalan mobilom, herci vo filme boli jeho rodičia a efekty robila jeho babka Eleonóra. Kokotina! Ufff, z toho sa tak ľahko nespamätám! :DDD
Labyrint: Útek (2014)
Kokotina jak mraky! Pán Wes Ball bol asi na drogách... Jedna hviezda len za to, že som to dokázal dopozerať.