Obľúbené seriály (9)
Priatelia (1994)
Červený trpaslík (1988)
Teória veľkého tresku (2007)
Bol raz jeden život (1987)
Drobčekovia (2006)
Ajťáci (2006)
Firefly (2002)
Tohle je skutečně neobvyklá směsice sci-fi a westernových prvků. Přiznám se, že když jsem poprvé viděla náhodou jeden díl tohoto seriálu, řekla sem si: "Bože, to je ale kravina!" Ale pak jsem se podívala na první díl a pak už to šlo jak na běžícím pásu a já musela vidět další a další. Největší síla tohohle dílka totiž není v ději ale v postavách. Každý herec zde prezentuje naprosto jiný charakter a přitom každý je svým způsobem rozkošný! :D, dialogy jsou zábavné a hudba nádherná. Prostě jsem si Firefly zamilovala. :)
Simpsonovci (1989)
McLeodove dcéry (2001)
Minuty strávené s tímhle seriálem byly pro mne vždy vytrhnutím z reality, sladká chvilka nicnedělání a pohody. Nádherné australské pláně, spousta koní a krav, hezcí chlapi, silné ženské, překrásná hudba (díky Rebecco Lavelle), sem tam vsuvka duchařiny. Jistě, jsou to samé vztahy, porody a umírání, smích i brek, nabalování a rozchody a pořád dokola. Ale když to všechno zasadíte do krásné krajiny a přidáte sympatické postavy a kukadla zviřátek, je to tak milé, že přehlédnete, že jsou hrdinky téměř vždy slušně oblečení a nastrojené jak na tancovačku ... sakra, vždyť je to oddychovka a pohádka, tak proč ne? :)