Recenzie (26)
Bulvár (2014)
Naprosto souhlasím s komentářem uživatele LubosD níže, cítím to přesně tak - zpracování filmu ok, ale příběh hlavního hrdiny se mi tak příčil, že doteď cítím tu nepříjemnou pachuť.
Na samotě u lesa (1976)
„To je strašná dovolená... ráno nás budí cirkulárkou a v noci hraje na housle...” „To je viola, Věro...”
Love Song (2013)
Dalsi Once...
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Jestli jste videli prvni dil, na druhy nemusite chodit. V tomto filmu neni absolutne nic noveho, jen se snazi natahovat a nalakavat na dalsi dil a mozna, ze i na dalsi a dalsi. Asi jsem byla naivni, kdyz jsem cekala, ze v tomto filmu se dockame konecne revoluce a vetsich a novych akci.
Veľký Gatsby (2013)
Presne podle predlohy.
Hypnotizér (2012)
Kde jsou ty Pokemoni??!! Vsichni to tu srovnavaji s knizkou a ani ja nebudu vyjimkou. Knizku jsem cetla a jsem za to rada, protoze spoustu veci ve filmu neni receno a diky tomu je to obcas docela zmatene. Napriklad, jak to cele souvisi s tim hypnotyzerem, Joseph je zde vykreslen spise jako obet apod.
Hledá se prezident (2013)
Cekala jsem, ze v tomto dokumentu najdu neco noveho nebo zajimaveho.. Ale neni v nem nic, co by clovek uz nevidel v televizi nebo jinde.
Tajomné okno (2004)
rip off fight club
Mama, ožeň ma! (2011) (relácia)
Takovy vykvet jsem uz dlouho nevidela. A ty hlasky! Dlouho jsem se u zadne reality show nenasmala tak jako u tehle.
Lincoln (2012)
prekvapena, ze tam nahlas rikaji, ze se republikani zaslouzili o zruseni otroctvi. jinak docela souhlasim s posledni vetou v komentari verbal.