Posledné recenzie (603)
Dáma vo vode (2006)
Původně jsem chtěl dát odpad, ale scénář nějak drží pohromadě, herecké výkony jsou ok, ale jinak je to slátanina a neskutečná nuda.Vlastně jednu hvězdu dávám z milosti.Od režiséra Šestého smyslu a Času jsem čekal mnohem víc.15%.
On je taký pekný (2014)
Moc pěkný film o lásce dvou kluků, kteří o sobě netuší, že se sobě navzájem líbí a z toho vznikají potom zbytečné problémy a probrečené noci.Celý Film je vyborně zahraný a je škoda, že herci, kteří kluky hráli již nehrají.75%.
Jedeme na teambuilding (2023)
Miluju filmy typu Fakju pane učiteli nebo Scary Movie.A tohle je přesně ono, dokonale ulítlá komedie plná hlášek a kvalitního ujetého, sem tam nekorektního humoru, někdy na hranici trapnosti, ale hned to vrátí zpátky, takový podobný humor měl Comeback a Jackpot od Tří Tygrů.Prachař, Kotek skvělý, ten byl nejlepší z celého filmu a jeho postava mu sedla jak hrnec na prdel, stejně jako Einstein. BÁRTA, POLNIŠOVÁ A POLÍVKOVÁ TÉŽ POBAVILI, u Aničky jsem byl rád, že zase jednou dostala hlavní roli, a po špatných recenzích jsem nic moc nečekal, ale tohle hodně překvapilo.Upřímně od srdce jsem se několikrát řečhtal smíchy a dal jsem to na jeden zátah.Za cameo Michala Davida a za skvělou hlášku,, To porno se samo nevykouká.",dávám 5% navíc.75 % a 4*.