Posledné recenzie (7)
Plastic Memories (2015) (seriál)
Tak toto anime je presne muj salek kavy. Roztomila hlavni hrdinka, zamilovane pohledy, nevinne tvare, dojemny pribeh atp. I pres to, ze je prakticky predem jasne, jak to skonci (a konec si prave proto neprejete), bylo velmi zabavne sledovat prubeh vztahu Tsukasy a Isly, pozorotvat jak mala giftia naklada se svym pomalu koncicim zivotem. Veskere jejich prozite momenty me rozhodne nenudily a ja jsem shltnul cely serial na jeden zatah.
To LOVEる -とらぶる- - ダークネス (2012) (séria)
To Love-Ru je cim dal tim vice zajimavejsi, dej propracovanejsi (a take uchylnejsi :D ) i zabavnejsi. Jenom ten Rito je porad takovej nehoraznej asexualni hnup. Jeho pristup mi to anime cele kazi.
Mr. Bean: Animované příběhy (2002) (seriál)
Obrovsky špatné. V žádném případě si to nezaslouží obsahovat v názvu "Mr. Bean". S původním hraným seriálem se tato fraška nedá ani zdaleka srovnávat. U této animované verze jsem se ani jednou nezasmál, vtipy mi přišly neskutečně suché, místy až trapné a nic víc tento seriál nabídnout nemůže. Tohle už nechci nikdy víc v životě vidět, pro mě existuje pouze jeden Mr. Bean.
Posledný denníček (90)
Emilia
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu