Recenzie (32)
Duna: Časť druhá (2024)
Já Vám nevím ... na mě tam byla zima, necítil jsem vedro z pouště, nebylo tam tetelení se vzduchu nad horizontem (v Lawrencovi z Arabie to tam bylo). Fajn podívaná, ale boží to nebylo.
Medveď na kokse (2023)
Já nevím, bylo to hrozný ... 3 vtipy? A zvládal jsem u toho uklízet ... ach jo ... znovu ne.
The Alpinist (2020)
Příběh psychopata. Freesolo 2, akorát Vám je po 10 minutách jasné jak to musí skončit. ...Zajímavě natočeno, akorát se u tohoto filmu musíte ptát jestli je ok a jak je etické točit o "těchto sportovcích". A v tom spočívá mích 4/5 natočeno je to krásně, vymáčkli z Leclerca maximum, akorát je to dobře?
Na okraji priepasti (2022)
Bože to byla blbost a i ošklivá...
Barbie (2023)
Ach jo já nevím ... Rozhodně je to nejlepší výkon Ryana a jeho taneček je epický :-)
Thor: Láska a hrom (2022)
Jako fakt jsem se nebavil .... Bohužel je poznat, že když Taika dostane s kámoši moc peněz, tak je to na škodu...
Predátor (1987)
No zážitek to vidět s dalšími fandy na Moviezone narozeninách :) Stárne to skvěle - "You son of a b***"
The Climb (2023) (relácia)
POZOR POZOR! SPOILERS! Jason Momoa je vždy v seriálu jen 5 min na začátku ... a pak už ne.. POZOR POZOR! SPOILERS! Pro milovníky reality show je to nuda a pro milovníky lezení, je tam málo lezení ... Čekal jsem, že to bude víc jako záznam z lezeckých festivalů, kde na konci bude soutěž a pak rozstřel - chyba. Bohužel se v seriálu vlastně leze málo - trochu mi vadilo, že je to o hop nebo fail - lezení obzvlášť na laně by mělo nabádat k opatrnosti a promýšlení, ne k riskování.
Vec (1982)
Nejlepší strašidelná věc - když se začne až 2 min po začátku, tak je to o něco zas lepší :-) Ach ta hudba <3
Denní směna (2022)
No akční scény super, příběh tam není. Humor taky noc moc.