Posledné recenzie (265)
Temný Kraj (2017) (seriál)
Hodnotím po prvních pár dílech. Mně přišlo, že by ten seriál měl být dobrej, ale z nějakého důvodu není. Vždy to má nakročeno k nějaké gradaci a pak najednou nic nepřijde. Napínavost nula. Příběhy vyšetřovatelů to pro mě zabíjejí a jsou do případů vkládány neobratně. Od prvního dílu se intenzivně pracuje na tom, aby byl jejich charakter důkladně vykreslený a nestalo se, že by náhodou někdo něco nepochopil. Navíc jedou podle zaběhnutého mustru: jedna horká hlava, jeden pomalej a línej a jedna ženská, která to má prostě těžký. Postava Vojty je nepřirozeně a zbytečně afektovaná. Nejvíc mě štve roztřesená kamera, random střihy na jedoucí auta a hlavně nepochopitelné záběry na části těl při dialogu (nebo jen do dramatické hudby), například kus boku, rozkrok s břichem, stehno, nos, čelo, pas,... jak kdyby kamera trpěla ADHD.
Spoušť (2021)
Teenagerovská sračka. Proč spolu ty lidi vůbec jsou? Kromě toho, že mají silné výkyvy nálad a chovaj se jak fakani, tak se snaží mluvit jako mlaďoši. Je to nesmírně otravný. Jako ve všech filmech, kde lidi bydlí v nějakym domě, dali všechny peníze za dům a teď se furt hádaj. Chovají se a mluví jako dementi. 3/4 filmu se neděje vůbec nic kromě manželských hádek a popichování a narážek. Ve filmu umře pes, což je jako zákonitě filmařská debilita. Bohužel hlavní hrdinka přežije, to mě zklamalo nejvíc.
Luther: Pád z nebes (2023)
V tomto případě stereotyp Krimi = shit popírající fyzikální zákony, vzorce lidskýho chování, postrádající logiku a tím pádem i napětí. Zezačátku jsem si říkala, že je supr, že je to alespoň průměrné. V polovině filmu si říkám "prosím, ať to neni úplně debilní" a ke konci mě štve, že jsem tímhle promr.... nedělní večer.
Posledný denníček (2)
maraton mizerných filmů
Opravdu každý katastrofický film musí začínat rozchodem nebo rodinnou hádkou, díky které se pak všichni zase sblíží?