Obľúbené seriály (10)
Odpočívej v pokoji (2001)
Už se mi asi nikdy nepoštěstí, abych viděl lepší seriál než je tento. Žádný jiný mě tak nezasáhl a natolik nedonutil k zamyšlení se nejen nad ostatními, ale hlavně nad sebou.
Akty X (1993)
Zúfalé manželky (2004)
Hrdinovia (2006)
Hviezdna brána (1997)
Priatelia (1994)
Roseanne (1988)
Pro mě jeden z nejlepších sitcomů, které jsem kdy viděl. Na běžné životní příběhy téhle rodinky jsem se vždy hodně těšil.