Posledné recenzie (5)
Curon (2020) (seriál)
Som jediný komu to pripomínalo pokus o taliansku verziu Les Revenants? 2* + 1* navyše za sympatické obsadenie. Ale ak ste ešte nevideli Les Revenants, siahnite radšej po tých. Ak ste ich videli, radšej si ich pozrite znova. Aspoň prvú sériu.
Umenie sebaobrany (2019)
Nie je to dostatočne vtipné ani dostatočne vážne ani dostatočne akčné ani dostatočne originálne. A určite by som nepovedal, že je to nepredvídateľné. A Eisenberga už fakt dosť!
Jeepers Creepers 3 (2017)
Ako keby som pozeral zlé B-čko z 80-90tych rokov. Mal som chuť si vydlabnúť oči... Zlá kamera, zlý scenár, zlé herecké výkony, zlé...všetko. Aj keď majú JC1 a JC2 už veľa rokov, patria medzi (úctyhodné!) Bčka, ktoré si rád občas z nostalgie pozriem. Jediné pozitívum na JC3 - Creeper je stále rovnako cool a tajomný. To však nestačí. Takéto pokračovanie si príbeh JC nezaslúžil.