Posledné recenzie (268)
Out of Darkness (2022)
Celkem nepravděpodobná mezidruhová zápletka, scény ve tmě - vážně jsem měl pořádný zmatek, kdo je kdo, a celkově spíš nuda, kterou nezachránil ani závěr. Od uvedení nadčasového trháku Boj o oheň uběhlo už 43 let, tak snad by se už mohl objevit jeho důstojný nástupce, když máme od té doby znatelně lepší znalosti prehistorie a hlavně filmové technologie.
Vigil - Season 1 (2021) (séria)
1. díl je velmi slibný. Atmosféra tajné vojenské ponorky, na kterou vysadí naprosto netrénovanou policajtku, to bylo něco. Ale postupně to i přes gradující děj a přidané papírově skvělé prvky (rusáci, nová studená válka, sabotáž) ztrácí na šťávě, a nevyřešená sexualita pozenitní inspektorky, coby vedlejší romantická linie, tomu dává docela korunu. Režii si rozdělili 2, každý po třech dílech. Tak možná ten první měl zůstat u všech 6 dílů, nebo si to měli prohodit.
Dark (2017) (seriál)
Na to, že jsem ještě v 6. díle tápal, kdo je vlastně kdo, a kromě Marty alias Lisi Vicari (tuhle excelentní kočenu němcům fakt závidím) jsem se s žádnou z postav nedokázal emociálně víc sblížit, tak mě to nakonec chytlo, a všechny 3 série jsem zhltnul jak hladový pořádný nášup. Oceňuji to, že už od počátku se počítalo se třemi sériemi, a v závěru vše do sebe zapadne jako puzzle s mimořádně působivým výsledkem.