Recenzie (30)
Vražedné práva (2014) (seriál)
Poměrně hloupě napsaný, efektní, stereotypní, trendy.
Sedem samurajov (1954)
Na 21. století příšerně dlouhej film. Ale perfektní.
Zbohom synu (2019)
Tříhodinovej film je jako kilo zmrzliny, 20 knedlíků nebo třeba 10 párků v rohlíku. Je to moc. Ne náhodou měly sovětský filmy uprostřed pauzu.
Joker (2019)
život je těžkej, i v komiksech
Vlastníci (2019)
Vtípky, který by určitě fungovaly v Jihlavě ve stanu, ve filmu nefungují. Působilo to bez zjevný nadsázky rasisticky a homofobně. Celý to působí nefilmově.
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Nezvládnutý pelmel žánrů. Autor se bál víc stříhat.
Stranger Things (2016) (seriál)
Mnoho klišé, předvídatelný děj, nepochopitelný scifi.
Vyvolený (2000)
Film napsal fanoušek komiksů. Budiž. Ale film každopádně o ničem není a nedává smysl.
Toni Erdmann (2016)
162 minut je lehké přecenění tvůrkyně
Hranice ovládania (2009)
Jarmuschova vtipná odpověď na Jamesa Bonda.