Posledné recenzie (57)
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Trapný, infantilní a úplně prázdný digibordel, ve kterém tentokrát nefunguje ani ten soundtrack. Obrovské zklamání.
Bod obnovy (2023)
Tak tohle mi neskutečně sedlo. Po slabých recenzích jsem si v kině doslova vychutnal sice nepřekvapující a dopředu odhadnutelnou detektivku (ale určitě né hloupou, nebo nesmyslnou - prostě dobrá žánrová práce), v opojném futuristickém aranžmá a výborně zahranou (Dobrý je fakt dobrý, Mohylová naprosto výborná a přesná....). Hltal jsem každý detail, užil si každou minutu, palec nahoru a kdykoli znovu a rád se necham obnovit.
Oppenheimer (2023)
Silné a dechberoucí, velkolepé a stvořené výhradně pro velké plátno. Zároveň ale trochu paradoxně, na tříhodinový spektákl, zběsilé a náročné na usledování a koncentraci. Občas by neškodilo trochu zvolnit a naplno nechat určité momenty plně doznít - než si vychutnáte jeden vrchol/úžasnou scénu /moment, už jste o dvě další dál... Každopádně podívaná, která letos na velkém platně nemá obdoby a zanechá neskutečnou rezonanci... A volá po další návštěvě co největšího plátna.
Posledný denníček (1)
The Batman a vyzmrzaný zážitek pod širým nebem
Sobota 5.3. 18:00 - 4°C ( cca :-) "letní" kino Boskovice.... Tomu se říká filmový zážitek :-D