Posledné recenzie (216)
Za snami až na Mars (2022)
Celkom podarený film, len to miestami kazila tá silená bláznivosť. Stálo to za pozretie.
Kyslík (2021)
Celkom zaujímavé prevedenie na pohľad nudného filmu. Ono je to zaujímavé, ak film, v ktorom hrá prakticky jedna postava dokáže diváka zaujať. Film má celkom nečakaný koniec a zaujímavé je to až do konca
Traja bratia (2014)
Prespievané rozprávky, ktoré majú jednoduchý príbeh, keďže sa tam len spieva a musia sa tam napchať všetky tie tri, ktoré vraj každý pozná. Takže na jednej strane nič moc, na druhej strane, pozerať sa to dá. Koniec to ale nemá žiadny. Ten by sa tam pýtal, takže hviezdička dole.