Obľúbené filmy (10)
Portrét ženy v plameňoch (2019)
Maybe it’s the one looking who makes the other burn.
King Kong (2005)
Votrelec (1979)
Kasíno (1995)
BRAVURNÍ dílo! Tento film by měl povinně vidět každý..Určitě nejlepší gangsterský film, co kdy byl natočen.
Kráľovstvo nebeské (2005)
Nechaj ma padnúť (2018)
Nejsilnější film roku.
Výmena (2008)
Farba citov (2011)
Neviděla jsem nic krásnějšího, smutnějšího a zároveň zabávnějšího a pravdivějšího. Film s velkým srdcem, úžasnými hereckými výkony a hudbou tak dojemnou, že to snad nikoho nemůže nechat v klidu. Tomuto filmu nemůžu nic vytknout, já se tak úžasně bavila celých 146 minut, že mám chuť si to pustit hned znovu. A překlad názvu - Černobílý svět - se strašně povedl, a to bez ironie! PS: Měly by to pouštet ve školách, místo nějakých ukňouraných dokumentů.
Hľadá sa Nemo (2003)
Just keep swimming.