Posledné recenzie (6)
Boy-Kills-World (2023)
Podobná low budget euforie jako z hafo let starýho Gamera. Sympaticky lacinej vizuál. Ten voice over koncept hlavní postavy je fakt osvěžující, jenom jsem čekal, kdy padne slovo “groovy”. Skarsgard taky na pohodu v rámci fitness možností. Ale jinak je to hrozně lacinej shit, kterej se občas osobitě snaží bourat šablony akčního žánru. 60%
Fallout (2024) (seriál)
Walton Goggins ovládne všechno, v čem se objeví. Jako celek by mi klidně stačilo 6 dílů, ale má to v sobě nádhernej kontrast kýče a absolutního brutálu. 75%
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Nebýt Kumaila, žánr komedie by se dal s klidnem vyškrtnout. Jinak je to ale překvapivě zábavnější, než nudná trailerová kampaň. Má to pár super nových gadgetů a v rámci možností sympatických postav. Návrat těch starých není tak křečovitý, jako v předchozím díle a vlastně se mi to jako celek líbilo víc, než minule. Škoda, že zde nikdo nedostane svůj highlight, nebo více zapamatovatelný moment. Je to prostě taková neškodná, přízemní zábava, na originál absolutně nechytající se. Rozhodně mě to ale nijak zásadně nesralo. 65%