Obľúbené filmy (10)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Nejlepší film mého života.
Opití láskou (2002)
Nejromantičtější.
Donnie Darko (2001)
Nejmysterióznější.
Sedem (1995)
Nejdepresivnější.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Nejsilnější emoce.
Dvanásť opíc (1995)
Nejlepší příběh.
Jakubov rebrík (1990)
Nejděsivější.
Cesta do fantázie (2001)
Nejhezčí pohádka.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2001)
Nejlepší soundtrack.
Niečo z Alenky (1988)
Nejzvláštnější.