Posledné recenzie (36)
Noční agent (2023) (seriál)
Moc jsem tomuhle seriálu nevěřil,když vyšel.Ale pak jsem si přečetl nějaká hodnocení a ted jsem ho dokoukal.A musím říct,že mě maximálně překvapil.Napětí od začátku do konce.Hlavní dvojice sympatická.Docela svižně to utíká a pořád se tam něco děje.Jelikož jsem fanda 24 hodin,tak si mě tenhle seriál získal.Za mě plná palba.
V službách KGB (2013) (seriál)
Bude 6. serie?
Jednotka samovrahov (2016)
Tak nevim,film to rozhodne nebyl spatnej.Will Smith super a stejne tak Margot Robbie.Ostatni z oddilu taky podali slusnej vykon.Jared Leto nesaha Ledgerovi ani po kotniky.Na tenhle film jsem se tesil pres rok a nakonec to nebyla takova bomba jak jsem cekal.Neco mi tam chybelo.Jsem zvedavej na prodlouzenou verzi,snad budu moc hodnoceni jeste zvednout.Uvidime.Jinak super soundtrack.