Obľúbené filmy (10)
Hotel Rwanda (2004)
Mesto bohov (2002)
Jackie Chan a čínsky poklad (1994)
Ed Wood (1994)
Záhada Blair Witch (1999)
Rocky (1976)
Pozastavovat se tady nad tim ze je to klasika, skvela hudba atd. by asi bylo nosenim vody.:)Ale co mne Rockym rovnez fascinuje, je krasna stylizace zivota v sedmdesatych letech.A zaver nemohl byt vydarenejsi, asi by byla blbost kdyby vyhral:-)