Obľúbené seriály (10)
Jistě, pane ministře (1980)
Polosuchý, suchý, sušší a nejsušší humor mám rád.
Ženatý so záväzkami (1987)
Al Bunda ví, že se dobře oženil, vychoval s láskou děti a pak už jen nedočkavě čekal, co krásného mu přinese další den.
Simpsonovci (1989)
Ti malí žlutí´ďáblíci přirostli k srdci asi každému, ale od té doby co Bedrna Homer změnil hlas, tak seriál přestal být vtipný.
Dr. House (2004)
Snažím se vejít do nemocnice, ale stojí tam nějaký namyšlený krpatec a vystrkává mě holí ven s tím, že mi nic není. Radši jdu domů než mi narve do prdele teploměr.
Priatelia (1994)
Šest přátel, tři kluci a tři holky, nikdy tři páry a vždy hromada konverzační zábavy.
Mr. Bean (1990)
Tenhle lišák rozebírá ad absurdum do nejmenšího detajlu, co se může v životě podělat. Jemu se to určitě stalo.
Všetci starostovi muži (1996)
Chudák Mike vede New York z pozice místostarosty a daří se mu to i přes občasné záškodnictví ze strany starosty nebo jeho celkem zábavného, ale evidentně neschopného týmu. Politika je čisťounká.
Ajťáci (2006)
Dva počítačoví geniové (v životě nepoužitelní kreténi), jejich vedoucí umí počítač jenom zapnout (ale v životě se vyzná) a šéf firmy se sklony ke všem existujícím úchylkám. To si dám líbit.
Teória veľkého tresku (2007)
Ani IQ 180 nezaručuje útok prsatých blondýnek na mou postel. Ještěže na to stačí prachy.
Pobrežná hliadka (1989)
Největší počet běhajících modelek na metr čtvereční.