Posledné recenzie (3 903)
Útek v hlbinách (2000)
Zajímavé kde tvůrci vzaly Roba protože si nemyslím že v roce 2000 z něho byl až takový céčkař. Nicméně film není moc dobrý, dlouhou dobu se v něm moc extra neděje, když se objeví akce, je zatraceně béčková a celkově špatně natočená ale aspoň něco co zaujme. Je to šílená slátanina na kterou zapomenu, ale aspoň se tu objeví jedna až dvě zábavné scény. Ale jinak bída.
Girlhouse (2014)
Solidní slasher který mě natěšil na začátku, který byl, poměrně brutální a nečekaný. Pak se film teda tak na 40 minut uklidní. Na konci nás čeká solidní slasher který sice není nijak extra brutální ale bavil mě. Hlavní vrah je celkem nudný a rozhodně si ho nezapamatuju, ale svůj účel splnil. Scénář je zajímavý, když všichni můžou sledovat celý dům. Atmosféra žádná ale ženský jsou aspoň pěkné. Bylo to dobré ale nijak závratné. Čtyři hvězdy jsou sice slabé ale upřímě jsem od tohoto filmu nic nečekal.
Annabelle 3: Návrat (2019)
Tak mám za sebou všechny díly Annabelle a musím říct že tenhle díl je možná nejlepší. Celá trilogie není nijak užasná ale tenhle díl má něco co oceňuji. A to je zábavnost. Jde vidět že se to nebere tak moc vážně a hlavně se neustále něco děje. Jasně je to hloupé a nic extra to k celé sérii nepřidá, možná bych řekl, že to je asi nejzbytečnější film celé "Conjuring" universe ale bavil jsem se docela solidně, ať už se objevil vlkodlak nebo samuraj. Nečekat sice nic extra je to prostě průměrný horůrek který je ale zábavný.
Posledný denníček (4)
Práce
Nikdy bych nevěřil že mě práce zdrží že se nestačím dívat ani na filmy ale je to tak, nebo spíše viděl jsem plno filmů ale nemám čas se k nim vyjádřit :-) Sere mě to.