Obľúbené filmy (10)
Smrteľné zlo 2 (1987)
Je to sice sprostost na sedemnastu ale ja mam tento filmik strasne rad!
Darkman (1990)
Raimi ma nesklamal, spolu s Evil Dead II najlepši film, co som od neho videl. Scenu so slonom milujem!
All That Jazz (1979)
krasa... (viem, hodnotny koment)
Volavka 3 (2003)
super (dalsi hodnotny koment)
Cashback (2006)
Stvorení pre lásku (2000)
krásny film..