Recenzie (61)
Scary Night (2011)
původně jsem chtěla dát 2 hvězdy, ale za malou roličku, kterou si tam střihl Chris Sarandon, původní Dandrige z Noci hrůzy z 80.let dávám tři
Dvojí přežití (2010) (relácia)
Dva namakaný vymaštěnci, kteří napodobují Beara Gryllse.
Škola princov (2010) (TV film)
asi takhle,krásný pohádky jaký se točily zhuba před 30.lety už nikdo nenatočí.Pro mě pohádky na vysoké úrovni skončily pohádkou " Jak se budí princezny ". Občas se objeví celkem slušná pohádka, tak na tři až čtyři hvězdy a protože se mi zdá zbytečně podhodnocená dávám naschvál za pět
Zkoušky z dospělosti (1980) (seriál)
Velmi naivní seriál.............. Antonín Navrátil nesympatický, Čenský zase protivný
Ostrov jistoty (1986) (seriál)
Tak já si pro změnu nepamatuju skoro nic.Jen , že tam hrála Fišerová a Vejmělková,která byla sice velmi hezká,ale její herecký umění mě nijak neuchvátilo.Seriál taky žádná sláva........
Spadla z oblakov (1978) (seriál)
Nemůžu si pomoc ten seriál jsem nesnášela,hlavně kvůli protivné Majce ,,,nechápu tak vysoký hodnocení....zřejmě tu zahrála velkou roli nostalgie
Modrý zamat (1986)
Jedna hvězda za hudbu,ten film mě vůbec neoslovil............nuda.
Dlhý víkend (2008)
Krásná australská příroda ...........a to je asi tak všechno co mě zaujalo.
Hodina pravdy (2002)
Nudná psychologická kriminálka o policajtovi, který zjistí, že jeho syn je drogově závislý a hledaný pro vraždu.
Mejdan roku z obýváku (2009) (relácia)
Absolutní shit...Něco tak příšerného nikdy nemělo být stvořeno