Posledné recenzie (67)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Na tento seriál jsem se velmi těšil už po prvních trailerech a nezklamal. 13 Reasons Why rozebírá důležité téma, které je podáno velmi surově a reálně a o celkovém přínosu a poučení z tohoto seriálu by se dalo dlouho diskutovat. Řemeslně se seriálu nedá absolutně nic vytknout, jak už je u Netflixu zvykem. Výborná kamera, dusná atmosféra připomínající Life is Strange a Tonyho skvělej hudební vkus. Vše je velmi dobře zahrané a scénař o hodně převyšuje většinu ostatní seriálů. Opravdu jsem zvědavý jak bude pokračovat druhá série i když se bojim, že jak to často bývá, tak nebude na takové úrovni jako první. Přesto se velmi těším z důvodu docela otevřeného konce a stále spousty nedořešených otázek. 97%
Dallas 63 (2016) (seriál)
Bezpochyby jeden z nejlepších seriálů vůbec. Především díky předloze Stephana Kinga, podle které tento vyjímečný mysteriozní seriál vznikl. Celkové zpracování cestování v čase a jeho vysvětlení, včetně tzv. butterfly efektu a to jak se minulost brání je skvělé. Atmosféra je zpracovaná dokonale, člověk se opravdu vtáhne do 60.let a napomáhá tomu i soundtrack. James Franco, Sarah Godon, George MacKay a i další herecké obsazení je výborné. Jenom škoda, že to nebylo delší... 98%
American Horror Story (2011) (seriál)
Opravdový hororový nářez s parádní atmosférou ! 97%