Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Podle mě nejlepší akční film století! Arnold je zde v té nejlepší kondici, film má švih, humor, akci, cit, na dobu svého vzniku nevídané vizuální efekty i zajímavý příběh. Nelze nic vytknout.
Akumulátor 1 (1994)
Tohle asi není pro každého. Pro někoho skvělý film, pro druhého přiblblá slátanina. Ať každý posoudí sám. Rozhodně se jedná o film ojedinělý či výjimečný. Pro mě je to výborná komedie, která paroduje snad všechno, co do té doby v televizi bylo. Petr Forman hraje tak přirozeně, že působí jako kdyby vůbec nehrál. Výborná hudba Ondřeje Soukupa, perfektní kamera F. A. Brabce, kvalitní scénář Zdeňka Svěráka a skvělá režie Jana Svěráka.
Spalovač mrtvol (1968)
Mistrovské herectví Rudolfa Hrušínského v kobinaci se scénářem, ze kterého občas silně mrazí v zádech a geniálním střihačem vytvářejícím podivnou atmosféru. Neznám film, který by se tomuto dílu podobal. Unikátní filmový zážitek, mistrovské dílo!
Kolja (1996)
Dojemný příběh jak starý bručoun ke štěstí přišel a lásce se naučil.
Obecná škola (1991)
Společně s Koljou a Akumulátorem 1 můj nejoblíbenější Svěrákův film. S nadsázkou se nám představuje lidský příběh z drsných poválečných let. Skvělá kamera v kombinaci s laskavou hudbou Jiřího Svobody dodává filmu nový rozměr.
Misery nechce zomrieť (1990)
Kathy Bates a James Caan zde předvádí mistrovské herectví. Velmi kvalitní thriller, u jehož věrohodné atmosféry silně mrazí v zádech. Výborná závěrečná scéna kde to Paul Sheldon dá Annie Wilkesové pěkně "sežrat". A musím souhlasit i s ostatními uživateli, že je to výjimečný případ toho, kdy je dabing o trochu lepší než originál.
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Jen u málo filmů se směju od začátku až do konce. Leslie Nielsen je zárukou skvělé zábavy. Nejlepší parodie jakou jsem viděl.
Láska nebeská (2003)
Mozaika krásných lidských příběhů s nádechem humoru. Nejsem přímo fanda romantických filmů, ale tohle mě vážně dostalo. Když mám špatnou náladu, tento film mi ji vždy vylepší. Nenapadá mě jediná věc, kterou bych vytknul.
Votrelec 2 (1986)
Další příklad toho, že druhé pokračování nemusí být vždy horší. Tohle se opravdu povedlo po všech směrech (hlavně na svou dobu pozoruhodné speciální efekty).