Recenzie (14)
Odmäk (2022) (seriál)
Poláci umí. Výborná temná atmosféra, skvělé herecké výkony - hlavně Katarzyna Wajda excelovala. Dal bych plnou palbu, ale poslední díl to srazil na 4 hvězdy. Škoda .
Mare of Easttown - Ilúzie (2021) (epizóda)
Zatím nejlepší díl.
Zozn@mka (2016)
Opravdu hrozná příšernost.
Kazoku no katači (2016) (seriál)
Příjemná pohodovka ze života.Díky Zíze za titulky.
Nebeoending seutoli (2012)
Z tohoto scénáře se dalo vytěžit mnohem víc.Herecký projev Tae-woong Uhma ,mi taky nesedl.Korejci to umí mnohem lépe.Slabší 3.
Temný prípad (2014) (seriál)
Matthew McConaughey ............famózní výkon.Klobouk dolů.
Most (2011) (seriál)
Tak po druhé sérii zvedám na 5.
Nepriateľ pod ochranou (2012)
Je tam sice plno klišé a předvídatelný děj,ale moc pěkně se na to kouká.Napětí a akce od začátku do konce.Navíc tam hraje můj oblíbenec Denzel.A hraje jako vždy skvěle.Ryan Reynolds příjemně překvapil.Nebýt horší kamery šel bych i na plnej počet.
Kúpili sme ZOO (2011)
Přes všechny ty klišé,musím dát za pět.
Radši kluci než kytky (2009) (seriál)
Tak hlavní představitelka Jan Di mě tam vůbec nesedla a kazila dojem jinak ze skvělého seriálu.Proto srážím na 3 hvězdy.