Posledné recenzie (10)
Avatar (2009)
Myslím, že si tenhle kousek ještě parkrát zopakuju, perfektní film
Príbehy na dobrú noc (2008)
Dávám 4*, ale to jen kvůli Adama Sandlera, jelikož filmy s ním zbožňuju...
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Mě osobně se to líbilo více než jednička. Je pravda, že jedničku jsem sice neviděl na plátně... Ale i tak se mi toto pokračování líbilo víc a i více zaujalo... Dávam 4* a to za hodně rychlý konec... Jinak bych váhal asi nad 5* :-)