Obľúbené seriály (10)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Když jsem všude slyšel, že je to jeden z nejlepších sci-fi seriáů, musel jsem si to sehnat. A je to pravda, naprosto úchvatné pojetí, dokonale rozvinuté charaktery postav, vše naprosto geniální.... Nemůžu jinak než *****
Pán času (2005)
Tahle tak trochu netradiční scifárna mi přirostla k srdci. A možná právě proto, že to není ten typickej americkej styl, ale něco úplně jinýho. Je tu krásně vidět, že lze seriál uchopit a zpracovat zcela odlišně a to je na tom výtečné.
Hviezdna brána (1997)
Byť to možná není pětihvězdičkový seriál, dávám takto vysoké hodnocení, protože jsem se u něj vždycky skvěle bavil a hltal každou epizodu.
M.A.S.H. (1972)
Simpsonovci (1989)
Červený trpaslík (1988)
Priatelia (1994)
Caprica (2009)
Díl od dílu zajímavější...
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Další z řady sit-comů postavených na zajetém konceptu fenomenálních přátel, ale proč ne když to funguje. A tady konkrétně to funguje víc než dobře.