Posledné recenzie (27)
Hadí plyn (2023)
Vítězný Freud vs poražený Jung. Mé srdce pláče ale bytostně obdivuji třetí Jařabův film.
Tito na ledě (2013)
Je to krásně hravá sonda do balkánské komiksové a alternativní kultury celkově, ale to jen na okraj. Hlavně je to záznam cesty po balkáně, kde mi ovšem uniklo, proč autoři cestu vykonali. Jestli jako propagaci komiksu Bosenský plackopes? Avšak to je jen moje doměnka.
Čierna labuť (2010)
Obdivuji Aronofského práci s obrazem, avšak režisér se nevyvaroval klišé zobrazení ženy jako sexuálního objektu. I když to nemusí být chyba - Nina se pokouší najít sebe samu, v čemž selhává. Ve výsledku se tak snaží uspokojit očekávání a přání šéfchoreografa Johna. Zobrazovaná rádobysubjektivita Niny tak nepochází z jejího nitra, ale ze strachu že zklame nejdřív Johnovo očekávání a teprve pak sebe sama (protože John jistě ví nejlíp jak zatancovat černou labuť, pche).