Recenzie (191)
Rozsudok smrti (2008)
Tri hviezdičky dávam jedine len za Paula Walkera, inak by to bolo oveľa menej.
Ezel (2009) (seriál)
Ezel, je asi zatiaľ čo som mala možnosť vidieť najlepší turecký kriminálny seriál, klobúk dole a vôbec by som nepočítala, tie odpady v hodnoteniach od ľudí, ktorí to vlastne ani nevideli alebo videli len možno upútavku či pár minút z prvého dielu...takéto situácie ma vedia nazlostiť, je určite viac ako isté, že takto kazia celkové hodnotenie filmov a film ako taký...takýto ľudia, by tu vôbec ani nemali byť. Veľmi dobrý komentár od Malarkey...
Hotel Paradise (2012) (relácia)
no, tak to je čistá katastrofa...hrúza
Odplata (1999)
K tomu filmu by som povedala len toľko, že je to skvelý akčný kriminálny film, ktoré ja síce nemám veľmi v obľube, ale pozerala som s nadšením a ani by som nepovedala, že ma takto zaujme, naozaj super, Mel Gibson sa predviedol :-)
Miluj ma! Prosím... (2004)
Neviem ako na koho pôsobil tento film, no na mňa určite najlepšie, vidím, že ak si človek váži toho druhého, pre lásku naozaj urobí čokoľvek.
Dracula 2000 (2000)
Hudba v tomto filme je veľmi dobrá a veľmi sa mi páči, myslím, že Marco Beltrami je super skladateľ.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Čo napísať, k tomuto neskutočne nádhernému filmu? Tu asi veľa slov netreba písať, snáď by som ho len pozdvihla a tým sa hlboko sklonila pred bravúrnym dielom a ešte kto tento film zatiaľ nevidel, môže sa veľmi tešiť, odporúčam každému, v tomto filme nájdete strašne veľa...
Vtedy na Západe (1968)
Najkrajší americký western, ktorý som kedy videla aj, keď pravdou je, že nie som zrovna na taký žáner filmov.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Tento kriminálny seriál je môj celkom obľúbený a s rovnako dobrým a mne sympatickým Davidom Carusom.
Hodvábna cesta (2007)
Asi som čakala niečo viac, určite viac, aby ma viac zaujal film, no ináč nebol zlý, ale dávam mu len tri hviezdičky.