Posledné recenzie (13)
Pomsta (2011) (seriál)
po první řadě zvyšuju z 3* na 5*! Super zápletka se zajímavými zvraty a do toho velmi dobré obsazení. Nejdřív jsem myslel, že to dokoukám a počkám do příští "okurkové" sezony na shlédnutí další řady, ale ne, Emily chci vídat týdně! Nejvíce mě překvapily výkony Emily VanCamp a Madeleine Stowe, prostě radost ty dvě sledovat, jak si navzájem vyměňují falešné úsměvy...
Upírske denníky (2009) (seriál)
ne tak epické jako Buffy, ne tak svérázné jako True Blood, avšak pořád o několik tříd lepší, chytřejší a zábavnější než Twilight... Jak jsem naznačil, tak Twilight se na Deníky prostě nechytá, i když základní premisa s půvabnou dívkou (jako Nina Dobrev bezesporu je) zmítající se mezi dvěma bratry může znít podobně hloupě jako Bella, která po 5ti dvouhodinových kinofilmech neví jestli chce vlkodlaka nebo upíra. Skutečnost je taková, že Deníky mají dobrou propracovanou mytologii, většinu zajímavých vedlejších zápletek, dobré herce a postupem serie rostoucí kvalitu. Některé zvraty jsou velmi efektní a některé zase působí jako běžná scenáristická berlička, což však nebrání tomu aby si to člověk užil.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Nemůžu dodat víc než to, že Joss Whedon je prostě génius, což vím už od Buffy. Avengers jsou veskrze akční, epická a zábavná podívaná. Chci druhý díl, hned a teď :)