Posledné recenzie (2 453)
Kosmonaut z Čech (2024)
[50%] Docela pěkná bejkárna, když to nazvu takto. XD Máme tu opuštěného kosmonauta, který si ve vesmíru povídá s obřím pavoukem, co mluví a tláská se nutelou či co. Jenže určitou myšlenku film má, to zase musím uznat. V 3/3 vše na oko začne být trochu emotivní a smysl to dávat začne, jenže po cca půli filmu jsem už bohužel u toho usínal. Nápad to určitě má, Sandler se v téhle dramatické roli snažil, jenže to celé dopadlo tak na půli plynu. Potenciál to mělo možná o něco větší. Neříkám, že je to blbost, jen to prostě neudrželo tempo ...
Kód 8: Část 2 (2024)
[60%] Přiznám se, že si první díl ani už moc nevybavuji. Při sledování téhle druhé části jsem se trochu ale rozpomněl. Je to v podstatě kvalitní jednohubka jako ta předchozí, zde už mě moc nebavil příběh a ke konci už se to trochu táhlo. Jinak s ohledem na malý rozpočet je to natočené celkem slušně. Postavy mě dostatečně baví, pár akčních a zajímavých sekvencí to má, prostě žádné velké slabiny v tom nevidím. Podruhé už bych se na to nedíval, ale na zaplácnutí jednoho odpoledne je to ideální.
Baghead (2023)
[77%] Viděno v kině. Za mě velmi vydařený a napínavý horor. Nechci ho nadhodnocovat, ale po delší době, jsem viděl něco, co mě na velkém plátně zaujalo. Asi tak ta 1/3 děje filmu mi přišla stejná, neoriginální, ale poté se vše rozjelo a hlavní hrdinka filmu mi přišla víc než zajímavá, a i ostatní prvky snímku mi přišly super, napnutý jsem byl až do konce, kdy to mělo zajímavou pointu a rozuzlení. Drsné to bylo tak akorát, stejně tak jako stopáž filmu. Nevím, co bych k tomu měl víc dodávat.
Posledný denníček (54)
Pokračování 21.série KOBRY 11 na jaře tohoto roku 2017 na RTL!
Povedený poster na nové epizody k druhé polovině 21.série! Už se neskutečně těším! :) Má být 7 premiérových dílů.