Posledné recenzie (1 238)
Madame Web (2024)
Madame Web: The Ultimate Cringe. Ten film nemá ani jednu dobrou (akční) scénu, hlášku, situaci, easter egg. Tady není absolutně nic. Hodně svěží žánrová variace.
Duna: Časť druhá (2024)
Všechny linie, kromě té Paula Antreida, tu působí jako malé ostrůvky živé vody. Vizuálně, herecky, hudebně. Hlavní linka je pak sice monumentální, ale dost často pořádně dusivá. Čekal jsem, že mě Denis Villeneuve dostane do kolen, ale po první projekci se tak úplně nestalo. Update: Na podruhé lepší, ale můj postoj se blíží tomu Chani. Závěr jde dost proti srsti.
Kosmonaut z Čech (2024)
Monotónní vesmírná odysea. Na to, jak je kniha vtahující a čtivá je její filmová verze přesným opakem. Technicky i herecky fajn, ale chybí tomu výraznější esence, emoce nějaký náboj, serotonin. I na čistě filozofickou meditaci to bylo málo.