Obľúbené filmy (10)
Vôňa ženy (1992)
Dojatý a posílený. Můj divácký zisk. Filmovou analýzu ať udělají jiní.
Faunov labyrint (2006)
Noc na zemi (1991)
Žandár a mimozemšťania (1979)
Nejroztomilejší komedie s Funesem a možná celého mého života. Každá minuta mě rozchechtává a to se už ani nemusím dívat. Stačí si vzpomenout. Pevně usazený kámen mých filmových zážitků.
Ben-Hur (1959)
Seriózny muž (2009)
Já nemohu jinak. Prostě ohromný zážitek. Potutelně jsem se usmíval po celou dobu, chvílemi i nekontrolovaně vyprskl. Výborný casting, dokonale prokreslené postavy, prostý příběh ve kterém jde o všechno, doslova o projití Rudým mořem (kdo nechápe, ať čte Bibli). A ta citlivá režie...no paráda. Coeni opět zabodovali a u mě snad s tímle nejvíce.
Fargo (1996)
Rambo (1982)
První a hned osudové setkání. Sám proti celému světu. A ještě ke všemu krutě nespravedlivému. Jak já mu rozuměl a jak rád bych jednal stejně. Ale nešlo mi to. Nejsem Rambo, ale během tohoto filmu na 90 minut ano.