Posledné recenzie (3 645)
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
CGI je fakt fenomenálne, nové monštrá sú pekne nadizajnované, ružová Godzilla je krásna, ľudia i príbeh sú mi ukradnuté, ale nesleduje to vôbec základnú dialektiku kaiju. Je tu pramálo rozbíjania miest, strašne veľa scén v hollow earth až stráca tajomný opar, prekvapivo málo Godzilly, no najmä dve veci: 1. systematicky sa nebuduje hrdinstvo Godzilly ako ochrancu sveta (to išlo fantasticky Edwardsovi) a nadchádzajúcej hrozby pre svet (zlý opičák fakt nie je adekvátna hrozba, v tom bola famózna Mechagodzilla v predošlom filme), 2. kamera nepracuje s monštróznosťou titanov a to aj pre prebytok scén v zemskom jadre, na ktorých vyzerá Kong ako obyčajná gorila.
Malibu Express (1985)
Lepšie sa o tom číta, ako sa na to pozerá. Keby to bola natvrdlá vážne sa tváriaca akcia, bolo by to hádam zábavné. Ale ako akože-komédia s priblblým country sountrackom je to síce bizár ale nudný bizár.
While the City Sleeps (1956)
Strašne ukecaný, nudný noir s množstvom vedľajších línií a nezaujímavými hercami (Vincent Price tu nemá čo ukázať), ktorý nevie využiť svoj veľký potenciál (vrah s mommy issues a jednou dosť intenzívnou scénou škrtenia - Hitchcock za 4 roky ukázal, ako sa to robí).