Obľúbené seriály (10)
Columbo (1971)
Sopranovci (1999)
Záhada hlavolamu (1969)
Life - najbohatší policajt (2007)
Pro mne úžasný zážitek. Neustále víc a víc než slibuje žánr. Damian Lewis neuvěřitelně zajímavý v roli filosofujícího detektiva. Jeho měkká výslovnost, zasněný nepřítomný pohled. Každý díl má zvláštní vnitřní vtip a poetiku, díly se na sebe pojí jak korálky a je nehorázná smůla, že seriál byl ukončen dříve, než bylo třeba.
Dr. House (2004)
Zásah do černého. Neskutečně přesně smíchaná směs černého humoru, laskavosti, příběhu a napětí, citu a tušené sexuality, smíchu a pláče, radosti a smutku a skvělé herecké výkony. Jak lákavé navštěvovat tuto svou rodinku.
Ponurý dům (2005)
Lépe Dickense točit už nelze!
Malá Dorritka (2008)
Kdyby i u nás někdo točil tak přesné a invenční seriály. Přehlídka skvělých hereckých výkonů je až neuvěřitelná. Každá scéna je dokonalá a duch Dickense sálá z každého záběru. Geniální kreace Toma Courtenaye v roli otce Dorrita je naprostá lahůdka. Kdo by čekal, že něco tak kvalitního přinese na trh Blesk pro ženy :-)