Recenzie (2 939)
Gothika (2003)
Celkom dobrý napínavý film. Halle Berry je krásna žena. 70%.
Pád Tretej ríše (2004)
Zaujímavý film o konci A.Hitlera. Bruno Granz podal životný výkon. Film je smutný, ale atmosféra je podaná tak, že človek sa len ticho díva. Za posledné roky niečo výnimočné v európskom filme. 80%.
Otec a otec (1983)
Richard + Depardieu v tomto filme sa moc vydarilo. Klasická kvalita francúzskej komédie. 75%.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Ešte dnes žijúci najstarší český režisér Otakar Vávra , ktorý točil za prvej republiky, za protektorátu, ktorý točil historické veľkofilmy , si strihol v dobe uvoľnenia film, ktorý vstúpil do histórie československého filmu. Tento film , je výborný v dobe jeho natočenia a aj dnes. Keď som si písal o podpis herca E.Romančíka, tak som mu spomenul aj postavu v tomto filme. V niekoľko stranovom dopise, ktorý som dostal od tohoto herca, pán Romančík píše, že je moc vďačný tvorcom filmu, že mohol v ňom hrať a z láskou spomína na svojich kolegov. Je to krásny , ale temný film o temnej dobe. Tento film je nezabudnuteľný 95%.
Bolero (2004)
Páčila sa mi kamera a hudba, od filmu som čakal viac. Je to priemer dávam 50%.
James Bond: Dnes neumieraj (2002)
Veľmi dobrá bondovka. Pekná H. Berry. Dávam 80%.
James Bond: Zajtrajšok nikdy nezomiera (1997)
Celkom dobrá bondovka, ktorá vychádza z toho dobrého čo sa natočilo v tejto sérii filmov. 80%.
Slepačí úlet (2000)
Výborný animovaný film. Dobre som sa zabavil 80%.
Jede, jede poštovský panáček (1949)
Výborná francúzska komédia z povojnového obdobia. J.Tati bol výborný komik a postava poštára mu sadla ako ... na šerbel!! 80%.
James Bond: Chobotnička (1983)
Bond je Bond , sú to krásne rozprávky pre dospelých . Dávam 80%